تدارک بچه مسجدی ها برای برپایی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم 

تدارک بچه مسجدی ها برای برپایی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم 

تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹
محمد مهدوی گفت: در آستانه سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) بچه های مسجدی کانون و گروه جهادی فدائیان رهبر در تدارک و آماده سازی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم هستند.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: در آستانه سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) بچه های مسجدی کانون و گروه جهادی فدائیان رهبر در تدارک و آماده سازی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم هستند.




مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: در این نمایشگاه قرار است اتفاقات پس از واقعه غدیر تا شهادت حضرت زهرا (س) به تصویر کشیده شود.




وی بیان کرد: نمایشگاه کوچه های بنی هاشم قرار است جمعه این هفته به مدت ۵ شب برپا می شود و در این نمایشگاه ۱۰ نفر از طلاب حوزه علمیه به روایت مظلومیت های آن حضرت می پردازند.




مهدوی ابراز کرد: این نمایشگاه دارای چند بخش جنبی از جمله ایستگاه کتاب، پرسش و پاسخ و فروش محصولات فرهنگی به صورت نیم بهاء است.




مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: بازدید کنندگان از نمایشگاه کوچه های بنی هاشم، در ایستگاه کتاب با کتاب های سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) آشنا شده و در بخش پرسش و پاسخ، به سوال ها و شبهات دینی آنها پاسخ داده می شود.




وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز طرح اطعام فاطمی به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) و نیز طول عمر با برکت مقام معظم رهبری اجرا می شود و در نظر داریم در راستای اجرای این طرح با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تعداد یکهزار پرس غذای نذری در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.



مهدوی اضافه کرد: همچنین قرار است یکهزار ماسک بهداشتی در بین بازدید کنندگان و نیازمندان توزیع شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد عنوان کرد: از دیگر برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، برگزاری مراسم عزاداری همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.



وی در خاتمه تاکید کرد: این ویژه برنامه ها با هدف ترویج معارف فاطمی و آشنایی بیشتر مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان با شخصیت حضرت زهرا (س) برگزار  می‌شود.

پایان پیام/ 586